WOOPIE matematinių dėlionių žaidimas Konstravimo blokai + Raštai 148 vnt.
€9.99
Dalintis:
Prekės ženklo WOOPIE
Statybiniai kaladėlės pritrauks jūsų vaiko dėmesį ir sužavės. Blokai labailengvai susijungia vienas su kitu, juos panaudodami galėsite kurti nuostabias3D konstrukcijas ir mokytis matematikos. Rinkinį sudaro148 elementai, įskaitant lavinamųjų medžiagos. Pačios konstrukcijos kūrimas lavins vaikologinį mąstymą,vaizduotę irkūrybiškumą bei padės susikaupti kuriant , o edukacinės kortelės papildys jūsų matematikos žinias. Dėliodamas kaladėles vaikas mokosi formų ir spalvų, lavina rankinius įgūdžius.
Savybės:
- - žaislas nuo 3 metų amžiaus
- -rinkinyje yranet 148 elementai,įskaitantmokomąją medžiagą/raktus, kaladėles, skaičius, kauliukus stiprus> stiprus>irstyga,
- -rinkinyje yra30dvipusiųkortelių, skirtų mokytis ir žaisti,
- -žaidimai ir užsiėmimai: mokantis skaičiuoti, mokytis anglų kalbos ir loginio mąstymo,
- – ant kiekvieno bloko yra skaičius, kuris gali nurodyti prisijungimo tvarką,
- - blokus galima lengvai sujungti vienas su kitu,
- – sukurti daugybę3D struktūrų
- – yrainstrukcijos anglų kalba.
Žaidimas ir linksmos kortos:
- - 1a-1b - schemų ir sekų išdėstymas
- – 2a – spalvų rūšiavimas ir grupavimas
- – 2b – bokšto statymas
- – 3a–4b – pagrindinis papildymas
- – 5a–5b – mokymasis skaičiuoti
- – 6a–7b – pagrindinė atimtis
- – 8a–8b – sudėties ir atimties šablonas
- – 9a–10a – skaičiuojama kartotiniais
- – 10b–11a – elementų paskirstymas tolygiai
- – 11b–12a – pastatyti įvairaus aukščio ir ilgio bokštą
- – 12b – 2D formų kūrimas
- – 13a–13b – dėlionės formų išdėstymas
- – 14a – 3D formų kūrimas
- – 14b–15a – matavimas su kaladėlėmis
- – 15b – 4 žaidimas iš eilės
- – 16a–16b – blokelių išdėstymas pagal skaičių ir spalvą
- – 17a–17b – mokymasis skaičiuoti anglų kalba
- – 18a–20b – išplėstinis skaičiavimas
- – 21a–21b – kūrybiškas, pvz., malūnsparnio išdėstymas
- - 22a-23b - kotamino
- – 24a–24b – 4 spalvų raštų išdėstymas
- – 25a–25b – „užmaskuotų“ kubelių sprendimas
- – 26a–27a – „Babilono bokšto“ kubo sprendimas
- – 27b – stalo žaidimas
- – 28a–28b – kačiuko surinkimas iš galvosūkio
- – 29a–29b – labirinto sprendimas
- – 30a–30b – stebuklingo bokšto statymas
Žaislas vystosi:
- - loginis mąstymas,
- - mokytis skaičiuoti,
- - vaizduotė,
- - kūrybiškumas,
- - smulkioji motorika,
- - susikaupimas,
- - matematinės žinios,
- – formų ir spalvų mokymasis.